Friday, August 04, 2006

SYUKUR....







syukur pada Tuhan karena masih memberi kesempatan untuk terus bernafas dibumi-Nya ni..syukur segalanya apa yg telah di kurniakan pada Hambah ini.. moga hari ini kehidupan aku lebih baik dari semalam, dan aku sentiasa berusaha untuk menjadi yang terbaik pada masa mendatang, insya-Allah.
walaupun sering dikecewakan setiap kali bercinta namun bukan alasan untuk aku merungut&bermuram diri..just a matter of life cycle....segala ape yg terjadi ada rahmat disebalik kejadiaan...alhamdulillah...hidupku semakin ceria sekarang dengan adanya ketaqwaan dan kesabaran disampingan kehadiran kawan2 yg cukup memahami diriku...syukur... walaupun semalam meninggalkan kesan hitam, mengguris luka, atau membuat aku menangis merintih. kedukaan dan kelukaan adalah dugaan.tak perna menganggap dugaan itu sebagai satu seksaan. ia adalah hadiah dan tanda kasih sayang Maha Pencipta kepada kita hamba ini.
hidup ni memang byk dugaan,sekairanya anda dilanda dgn dugaan jgn sesekali menyalahkan takdir...hidup ini masih panjang..
moga2 aku sentiasa dari golongan2 hamba yg bersyukur pada Tuhan...i hope so....

No comments: