Saturday, July 29, 2006

kenangan bersama Z.....



*kenanganku bersama Z*
kadang2 aku tersenyum sendiri&mengalir air mataku bila teringat kenangan2 bersama Z.hubungan aku ngan dia cuma mampu bertahan 3 tahun lebih jer.tak de sape yg inginkan perpisahan,tp ape boleh buat jodoh kami sampai d situ jer,bila di imbas kembali detik berkenalan kami,sma jgk seperti korang2 semua,aku mengenali dia melalui sepupuku,aku kenal pun last minit b4 dia pi melanjutkan pelajarannya kat UNIMAS{UNIVERSITY MALAYSIA SARAWAK}pun demikian hubungan kami tak putus di situ saja...handphone la sbgi penghubung di antara kami..makin hari semakin mengenali dia semakin aku sayang pada dia,berat jgk rasanya dia jauh dari pandangan aku,tp demi karena dia nk kejar cita2nya sya terpaksa akur,segala planing da kami buat,tp tk sangka hubungan kami putus di tengah jalan....
kalo aku imbas dulu di mana aku ingin menguji kesetiaan&kejujuran nya padaku..aku tersenyum2 and geram pun ada..mase tu aku ber"sms" ngan dia aku menyamar sebagai pompuan lain...adoiiiii....lucu n sakit hati jer..last2 tau jgk yg aku sms dia...
harapan ku moga2 hubungan ni kekal hingga ke akhir hayat namun jodoh tk menyebelahi kami,hanya mampu bertahan 3 tahun lebih..lamanya gak la 3 tahun tu...
kenangan2 ngan Z Masih segar di ingatan aku...
berhubungan jarak jauh banyak menguji kesabaran dan kesetiaan,syukur alhamdulillah dalam masa 3 tahun lebih aku boleh mengatasi kesabaran dan kejujuran itu..sampaikan masa kami couple aku cam tak mau pandang lelaki lain..itu la satu kejujuran n kesetiaan pada nya.tp ape nak buatkan jodoh kami tiada.....
cempedak da jadi nanga??betul ke pribahasa tu??bukan nangka da jadi cempedak??hehehe...walaupun kami da clash namum kami masih bersahabat lagi...orang kate tk jadi kekasih kawan pun jadi lah...tiada benci dAlam kamus hidupku..

No comments: